Συμβουλές και στρατηγικές μάρκετινγκ για την Black Friday Super User logo
Συμβουλές και στρατηγικές μάρκετινγκ για την Black Friday

Με την Black Friday να πλησιάζει, οι επιχειρήσεις ετοιμάζονται για άλλη μια χρονιά να διαθέσουν εμπορεύματα σε χαμηλότερες τιμές. Είτε είστε βετεράνος είτε πρωτοεμφανίζεστε σε αυτήν την εκδήλωση αγορών, χρειάζεστε όλες τις καλύτερες συμβουλές και κόλπα για να ενισχύσετε τις προσφορές σας, να κερδίσετε περισσότερους πελάτες και να μεγιστοποιήσετε τις διαδικτυακές πωλήσεις.

Αυτός ο οδηγός θα παρουσιάσει μερικές στρατηγικές μάρκετινγκ για την Black Friday, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε για να ξεκινήσετε. 

Ιδέες μάρκετινγκ της Black Friday για μεγιστοποίηση της αύξησης των εσόδων

Καθώς επιχειρήσεις όλων των μεγεθών θα συμμετάσχουν στην καμπάνια, η δημιουργία μιας σταθερής στρατηγικής μάρκετινγκ της Black Friday είναι απαραίτητη για να κερδίσετε πιθανούς πελάτες και να ανταγωνιστείτε άλλες εταιρείες.

Έχοντας αυτό κατά νου, θα εξετάσουμε μερικές από τις καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ για την Black Friday για να σας βοηθήσουμε.

1. Ενημερώστε το σχέδιο του eshop σας για την Black Friday

Σχεδιάστε τον ιστότοπο χρησιμοποιώντας χρώματα και στοιχεία της Black Friday για να βάλετε τους πελάτες στη διάθεση των εορταστικών αγορών. Βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός είναι κατάλληλος για την επωνυμία της επιχείρησης, ώστε οι επισκέπτες να αναγνωρίζουν τον ιστότοπο.

Εκτός από την προσοχή στην αισθητική, βελτιστοποιήστε την εμπειρία χρήστη και το σύστημα πλοήγησης. Οι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να βρίσκουν γρήγορα το προϊόν ή τις πληροφορίες που αναζητούν και να κάνουν μια αγορά, αλλά ταυτόχρονα να βλέπουν τις προσφορές της Black Friday χωρίς όμως να τους κουράζουν ή να τους αποσπούν.

2. Βελτιώστε τις επιδόσεις του ιστότοπού σας για να επιβιώσετε από το κύμα επισκεψιμότητας

Για μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία είναι η απόδοση του ιστότοπου. Σε μια εκδήλωση όπως η Black Friday, οι πελάτες αναμένουν από τα ηλεκτρονικά καταστήματα να φορτώνουν γρήγορα, ώστε να μπορούν να βρίσκουν γρήγορα τις καλύτερες προσφορές και αγορές.

Ο ιδανικός χρόνος φόρτωσης για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μηδέν έως τέσσερα δευτερόλεπτα, καθώς έχει ποσοστό μετατροπής 12% έως 30%. Για περισσότερο από αυτό, οι χρήστες αρχίζουν να εγκαταλείπουν τις αγορές τους και οι συναλλαγές μειώνονται.

3. Ενισχύστε το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με μια καμπάνια Black Friday

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, το οποίο μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών κατά 76%. Χρησιμοποιήστε το για να προωθήσετε τις προσφορές της Black Friday και να ακούσετε τις ανάγκες των πελατών, ώστε να μπορείτε να τους κρατήσετε χαρούμενους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές και κόλπα για το μάρκετινγκ της Μαύρης Παρασκευής στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης:

Βελτιστοποιήστε τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησής σας. Χρησιμοποιήστε το λογότυπο της επιχείρησής σας ως εικόνα προφίλ και επώνυμη φωτογραφία εξωφύλλου. Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά σχετικές με την εταιρεία στο βιογραφικό. Βεβαιωθείτε ότι λειτουργούν όλοι οι επιλεγμένοι σύνδεσμοι.

Αξιοποιήστε τη λειτουργία αγορών. Οι έμποροι μπορούν να συνδέσουν τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα με πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook ή και το Google Merchant. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν απευθείας από τη ροή τους, κάνοντας την εμπειρία αγορών ευκολότερη και ταχύτερη.

Χρησιμοποιήστε διαφημίσεις σε Google, Instagram, Facebook. Διαθέστε ορισμένα τμήματα του προϋπολογισμού μάρκετινγκ για διαφημίσεις Google Merchant ή Facebook/Instagram, καθώς είναι πολύ πιο στοχευμένες από τις διαφημίσεις αναζήτησης. Αυτός ο τύπος διαφημίσεων έχει επίσης ως αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά μετατροπών, κατά μέσο όρο 9,21%. Φροντίστε να ανακατευθύνετε τους χρήστες σε μια βελτιστοποιημένη σελίδα προορισμού αφού κάνουν κλικ στη διαφήμιση ή απ' ευθείας στην σελίδα του προϊόντος.

Μην το παρακάνετε το περιεχόμενο της Black Friday. Κάντε χώρο για άλλους τύπους αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αποφύγετε να είστε πολύ επιθετικοί και να ενοχλείτε τους ακόλουθους σας.

4. Δημιουργήστε προσφορές περιορισμένου χρόνου για να αυξήσετε τις πωλήσεις 

Η προσφορά εκπτώσεων δεν αρκεί για να κάνει τους πελάτες να αγοράσουν από ένα eshop. Για να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις της Black Friday, προτρέψτε τους να επισπεύσουν τις πωλήσεις τους.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να δημιουργήσετε επείγουσα ανάγκη για καμπάνιες μάρκετινγκ της Black Friday

Ξεκινήστε μια Flash Sale. Οι εκπτώσεις flash είναι εκπτώσεις και προσφορές που διαρκούν για μικρό χρονικό διάστημα, συνήθως από λίγες ώρες έως και μία ημέρα. Για να παροτρύνετε τους επισκέπτες να αγοράσουν, επισημάνετε την ώρα έναρξης και λήξης και εμφανίστε ένα χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης στον ιστότοπο.

Χρησιμοποιήστε ένα χρώμα που ξεχωρίζει για να τονίσετε την προσφορά. Η καλύτερη πρακτική είναι να χρησιμοποιείτε ένα χρώμα που έρχεται σε αντίθεση με την κυρίαρχη απόχρωση του σχεδίου ιστού, όπως το έντονο κόκκινο σε έναν κυρίως μονόχρωμο ιστότοπο.

Εμφανίστε πόσοι χρήστες παρακολουθούν το προϊόν. Εμφανίστε μέσα σε κάθε προϊόν πόσοι επισκέπτες κοιτάνε αυτή τη στιγμή το προϊόν και δημιουργήστε την ανάγκη στον επισκέπτη να το αγοράσει πριν εξαντληθεί.

Μειώστε το ποσοστό εγκαταλελειμμένων καλαθιών

Η εγκατάλειψη καλαθιού σημαίνει ότι οι πελάτες προσθέτουν προϊόντα στα καλάθι αγορών τους, προχωρούν στο ταμείο, αλλά βγαίνουν από τη σελίδα πριν ολοκληρώσουν τη συναλλαγή. Είναι ένα από τα πιο κοινά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για να διασφαλίσετε ότι αυτοί οι αγοραστές θα επιστρέψουν και θα αγοράσουν τα αντικείμενα, εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές:

Στείλτε υπενθυμίσεις εγκατάλειψης καλαθιού χρησιμοποιώντας email ή μάρκετινγκ SMS. Στη γραμμή θέματος, υπενθυμίστε στους πελάτες ότι έχουν αφήσει κάτι πίσω τους και συμπεριλάβετε έναν εκπτωτικό κωδικό για να αυξήσετε τις πιθανότητες να ολοκληρώσουν την αγορά.

Κάντε το checkout γρήγορο και εύκολο. Οι επισκέπτες θέλουν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους γρήγορα και να αναζητήσουν περισσότερες προσφορές κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της Black Friday. Φροντίστε να ενεργοποιήσετε την ολοκλήρωση αγοράς επισκέπτη και να ζητήσετε μόνο τις πιο βασικές πληροφορίες χρέωσης και αποστολής.

Χρειάζεστε βοήθεια να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την Black Friday; Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να αυξήσουμε τις πωλήσεις του eshop σας σε κάθε Εορταστική περίοδο.