Προώθηση Επιχειρήσεων στα Social Media

Προώθηση Επιχειρήσεων στα Social Media Super User logo
Προώθηση Επιχειρήσεων στα Social Media

Μια αρκετά συνηθισμένη ερώτηση που μας κάνουν οι ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων είναι ποια είναι η σωστή προβολή της επιχείρησης τους στα social media. Είσαστε σε αυτή την κατηγορία και δεν γνωρίζετε από πού πρέπει να ξεκινήσετε για να προβάλλετε σωστά και αποτελεσματικά την επιχείρησή σας;

Γνωρίζουμε ότι τα social media για κάποιον που ξεκινά τώρα μπορεί να είναι πονοκέφαλος αλλά αν έχετε πρόγραμμα και σωστή στρατηγική μπορεί τα social media να γίνουν ένας πραγματικός «φίλος» και ν’ αναδείξουν την επιχείρηση σας.

Οι παρακάτω συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε μια πιο σωστή, ολοκληρωμένη και επιτυχημένη προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

  1. Αναγνώριση Ονόματος και σχέση εμπιστοσύνης

Όταν μιλάμε για διαδίκτυο, εννοούμε ταχύτητα, όλα στο internet μεταβάλλονται με γοργούς ρυθμούς και ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος.

Τα social media μπορούν να σε βοηθήσουν να χτίσεις το όνομα, φήμη αλλά και να  κερδίσεις την εμπιστοσύνη των πελατών με μικρότερο κόστος σε σχέση με άλλα μέσα προβολής .

Τρόποι για να το πετύχεις:

Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους υποψήφιους πελάτες σας. Δημιουργήστε κείμενο το οποίο να προάγει την εικόνα της επιχείρησής σου ως αξιόπιστη και πρωτοπόρο στους τομείς που ειδικεύεται.

Θέλει ωστόσο προσοχή να μην ανεβάζετε ούτε να προωθείτε συνέχεια οποιοδήποτε κείμενο, φωτογραφία ή video σας φαίνεται ενδιαφέρον, γιατί είναι πιθανό ότι θα κουράσει τους ακόλουθους σας στα social media.

Δώστε πληροφορίες για την επιχείρησή σας

Καλώς ή κακώς υπάρχει μεγάλη αμφιβολία για τις επιχειρήσεις οι οποίες εμφανίζονται καθημερινά μπροστά μας στον μαγικό κόσμο του διαδικτύου.

Περισσότερες πληροφορίες για την επιχείρηση σας ενισχύουν το αίσθημα εμπιστοσύνης απέναντι σε υποψήφιους πελάτες. Μια επιχείρηση, αξιόπιστη, η οποία υφίσταται εδώ και χρόνια, είναι πολύ πιο εύκολο να την εμπιστευτούν οι χρήστες του διαδικτύου.

Απαντήστε άμεσα και γρήγορα

Πολλές φορές οι χρήστες κάνουν ερωτήσεις στα social media και είναι πολύ σημαντικό να απαντάτε άμεσα και με σαφήνεια. Επίσης οι πελάτες και οι followers της επιχείρησής σας πολλές φορές κάνουν κριτική, πρέπει να είσαστε σε θέση να απαντάτε με ευγένεια τόσο σε θετικές όσο και σε αρνητικές κριτικές ώστε να μάθετε γιατί δυσαρεστήθηκε κάποιος πελάτης και να βελτιωθείτε.

  1. Χρησιμοποίησε περισσότερα από ένα social media

Όταν μιλάμε για μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν εννοούμε μόνο το facebook. Αν και το facebook είναι ο κυρίαρχος των social media δεν είναι το μόνο μέσο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Το twitter, το linkedin, το instagram και άλλα έχουν το δικό τους κοινό στο οποίο μπορείτε να βρείτε νέους πελάτες. Καθένα όμως από αυτά έχουν τους δικούς τους κανόνες και χρειάζονται διαφορετική δομή και γλώσσα.

Το καλό είναι βέβαια ότι δεν χρειάζεται κάθε φορά να δημιουργείτε νέο περιεχόμενο για κάθε μέσο. Αναδιαμορφώστε το υπάρχον περιεχόμενο, ώστε να προσαρμόζεται σε κάθε μέσο.

Για παράδειγμα:

Facebook μπορείτε να ποστάρετε κείμενα, εικόνες και video αλλά και συνδέσμους σχετικά με την επιχείρηση σας, χωρίς όμως να το παρακάνετε τα καλύτερο είναι να ανεβάζετε ποστ μια με δύο φορές την ημέρα

Twitter φρόντιστε να χρησιμοποιείτε έξυπνα και ευφάνταστα tweets, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μικρά κείμενα φωτογραφίες, βίντεο και συνδέσμους προς το site σας. Καλό είναι να κοινοποιείτε αρκετές φορές την ημέρα με αρκετό χρόνο μεταξύ τον αναρτήσεων σας. Αν τις κάνετε όλες μαζί απλά θα εμφανιστούν μπροστά σε κάποιον η μία μετά την άλλη και είναι πολύ πιθανό να τις προσπεράσει καθώς θα τον κουράσουν.

Instagram ανεβάστε φωτογραφίες ή βίντεο από προϊόντα ή προσφορές που έχετε ήδη στην επιχείρηση σας η προγραμματίζετε να λανσάρετε σύντομα ώστε να το γνωστοποιήσετε στο κοινό σας

  1. Προσελκύστε κόσμο στην ιστοσελίδα σας

Η  επαγγελματική ιστοσελίδα σας αποτελεί το βασικό σημείο της διαδικτυακής παρουσίας σας. Στόχος της παρουσίας σας στα social media είναι να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες στην ιστοσελίδα της επιχείρησης σας ώστε να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Δημιουργήστε ένα κλίμα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με το κοινό σας, δείξτε ότι είσαστε εξειδικευμένος σε αυτό που παρέχει η επιχείρηση σας, μειώστε το κόστος του marketing και οδηγήστε στην ιστοσελίδα σας πολλούς υποψήφιους πελάτες.

  1. Διατηρήστε την σχέση σας με το κοινό σας

Στον κόσμο του internet είναι τόσες πολλές οι επιχειρήσεις τις οποίες βλέπετε καθημερινά που είναι πολύ δύσκολο να συγκρατήσετε την επωνυμία τους. Είναι πολύ πιθανό ακόμα και να κάνατε μια αγορά από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και μετά από μερικές ημέρες να μην θυμάστε την επωνυμία του. Τα social media μπορούν να αποδειχθούν αρκετά χρήσιμα ώστε να διατηρήσετε την επικοινωνία σας με τους πελάτες σας.;

Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση των social media για την προβολή της επιχείρησής σου είναι πολλά και δεν γίνεται να τ’ αγνοήσετε. Χρειάζεται ν’ αφιερώσετε λίγο χρόνο για την προβολή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά το σίγουρο είναι ότι τα κέρδη σας από αυτή την διαδικασία θα είναι πολλά και σημαντικά!

Χρειάζεστε κάποιον ειδικό να σας βοηθήσει με την προβολή σας στα social media; Επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.